YDELSER, VORES KONCEPT ER UDVIKLET SOM FULL ONLINE SERVICE

Design til e-handel
Vi arbejder med WooCommerce, hvor vi skabe et optimalt og brugervenligt design efter dine ønsker. Vi sparrer med dig eller din designer, om designet og om, hvad der er mest optimalt i forhold til målgruppen for dit produkt.

Vi hjælper med:

– Special design af WooCommerce sider
– Design af kategori-sider
– Produkt design

Især i en webshop er det vigtigt at tilpasse købsoplevelsen, så du fastholder kundens opmærksomhed. Vi kan hjælpe med at skabe det rigtige forløb, så du undgår frustrationer hos din kunde.

Nyhedsmail opsætning

På trods af de mange platforme med sociale medier er e-mailen stadig den mest effektive kunde-motor og den bedst konverterende metode. E-mail marketing kan være med til at sikre en markant større bundlinje, og derfor er det afgørende at det tekniske maskinrum virker. Vi sætter hele den tekniske del op, så det er let at køre forskellige kampagner, som understøtter den gode kunderejse.

Hos WizeWeb har vi tilknyttet dygtige content skribenter, mens vi selv koncentrerer os om at få motorrummet til at virke optimalt. Men vi suger samtidig til os af gode teorier og viden inden for e-mail marketing.

Opsætning til Facebook miljø

Vi opsætter en pixel til sporing, som gør at Facebook ved hvad der skar på din siden og kan udfra det blive meget specifik i budskabet.

Når vi anoncere på Facebook så er en pixel et must, ellers bliver det umuligt at navigere i hvad virker og hvad virker ikke.

Opsætning til Google miljø

Vi oplever, at mange virksomheder mangler at opnå de “billige” point i at anvende de gratis værktøjer, Google stiller til rådighed eller værktøjerne ikke er tilpasset den enkelte virksomhed. 

Få den bedste forudsætning for at vide alt om virksomhedens digitale platform. Vi installerer og konfigurer følgende Google løsninger: 

  • Analytics 
  • Search Console 
  • My Business 
  • Marketing Platform incl. Tag Manager 
  • Business Solutions 

I modtager et spørgeskema / dataark fra WizeWeb I skal udfylde med data, vi skal bruge for at få adgang til jeres Google værktøjer. 

Teknisk GDPR opsætning

Det er i dag et lovmæsigt krav, at der er styr på personfølsomme data også i den digitale verden. Samtidig har kunderne i langt højere grad end tidligere ret til at bestemme over de data, der lagres om dem. Det kan vi naturligvis taget højde for hos WizeWeb, og med vores pakke er du derfor garanteret en korrekt GDPR opsætning.

Pakken indeholder:
– Cookiebar (hvor vi kopierer og formaterer virksomhedens juridiske tekster ind)
– Cookie-og-privatlivspolitik (med virksomhedens indhold)
– Vilkår og samarbejde (med virksomhedens indhold)
– Google og Facebook plugin (så man kan tænde og slukke sporing via siden, det foregår via selvbetjening)

Relevante links vedrørende GDPR:
Hvad er GDPR, Databeskyttelsesforordning og Persondataforordningen, se her…. https://gdpr.dk/

Virk – PrivacyKompasset, tag en virksomheds test i GDPR, se her… https://startvaekst.virk.dk/privacykompasset

Datatilsynet, se her… https://www.datatilsynet.dk/

35.000,-

Engangs betaling

Vi er ikke grafiske tunge, så vi arbejde normalt sammen med eksterne grafiker dog kommer de fleste kunder i dag med en design manual vi bruger som guideline eller der kommer et design vi så bygge på som udsenetet på løsningen.

Alt kan laves som udgangspunkt, men vi udfordre også ting hvis det giver udfordringer på de forskellige enheder hjemmesiden skal virke på for modtageren.

fra 15.000,-

Det variere fra kunde til kunde

Vi opretter produktet og tager os af alt. Vi bruger alle teorier og diverse værktøjer til at optimere billede, tekster i forhold til at få optimel SEO på alle produkter. Det eneste vi har bruge for er en grund beskrivelse af produktet og eneskaber på produktet

Vi bruge Quickshot som samarbejde til at lave produkt billeder fordi vi har alle indstillinger til nye produkter i fremtiden og så er det hurtigt

https://www.quickshot.dk

350,-

Vi skal have de fysiske produkter i hånden

En af de ting der gør os lidt spicelle er vores telefon support hvor kunderne kan komme i kontakt med webshoppen og på dansk.

Der bliver købt et nummer som bliver købt til kunden og brugt på hjemmeside og bliver en del af vores telefon system.

Der er 5 timer med som standard i vores løsninger, der ud over afregner vi til standard timepris dog pr sek. som man får opgjort hver måned.

0.13,- pr. sek

Normal timepris (500,-), afregnes på sek.

HAR DU 1 - 250

Ordre pr. md.
10.000 Månedlig (1000+ frafalder beløbet)
  • 20% Kommission af omsætningen
  • Kundeservice Telefon/Reklamation

    Der er 5 timer inkl. pr md.
  • Vedligelseholdelse

    Hosting, licenser og X timer arbejde til fx SEO produkter. Svar og like på SoMe osv. pr. md.
  • SoMe kampagne
  • Kampagne Video grafik
  • E-mail Marketing
NYT SHOP

HAR DU 251 - 500

Ordre pr. md.
7.500 Månedlig (1000+ frafalder beløbet)
  • 25% Kommission af omsætningen
  • Kundeservice Telefon/Reklamation

    Der er 5 timer inkl. pr md.
  • Vedligelseholdelse

    Hosting, licenser og X timer arbejde til fx SEO produkter. Svar og like på SoMe osv. pr. md.
  • SoMe kampagne
  • Kampagne Video grafik
  • E-mail Marketing
12-18 md.

HAR DU 501+

Ordre pr. md.
5.000 Månedlig (1000+ frafalder beløbet)
  • 30% Kommission af omsætningen
  • Kundeservice Telefon/Reklamation

    Der er 5 timer inkl. pr md.
  • Vedligelseholdelse

    Hosting, licenser og X timer arbejde til fx SEO produkter. Svar og like på SoMe osv. pr. md.
  • SoMe kampagne
  • Kampagne Video grafik
  • E-mail Marketing
12-18 md.